söndag 14 februari 2010

Alla små hjärtans dag!


I helgen har jag tvingats inse att jag har brutit båda mina nyårslöften. Att sluta bita på naglarna och istället ägna min energi åt att blogga mer... Bloggandet vet ni ju att jag varit ganska så kass på sedan nyårsdagen och i fredags så föll jag för frestelsen och bet av min längsta nagel.

Men jag ska inte ge upp för det... så ikväll klipper jag naglarna så mycket som det bara går och lägger in en liten hjärtebild på bloggen. Den lilla sockan hoppas jag ska passa på Katarinas nya bebis.






Massa kärlek på alla hjärtans dag!!

1 kommentar:

  1. Jag försöker att sluta bita på naglarna hela tiden... hur kan det vara så svårt tänker jag.. o så biter jag igen... Känns skönt att höra att jag inte är ensam, men skulle vara ännu bättre om både du o jag kunde sluta för gott. :-)

    Fina grejer du gör med allt garn, jag blir inspirerad!

    Kram/Mira

    SvaraRadera