söndag 18 september 2011

Hem ljuva hem


Jag har äntligen fått ett hem igen...

Min favoritfåtölj har naturligtvis fått en central plats...
...rätt framför min favorittavla.
En gammal tidigare endast praktisk möbel har med hjälp av lite färg blivit en väldigt snygg möbel.


Och så har vi införskaffat en ny bokhylla...

Vi är för tillfället inplastade pga fasadrenovering, och så inväntar vi ett nytt överdrag till soffan, om några veckor är alltså hemmet precis så som vi vill ha det!
O sen skulle vi ju skaffa ny tvmöbel, o nytt soffbord, och, och, och.
Nej helt färdig kanske man aldrig blir... men jag trivs i mitt hem!

3 kommentarer:

  1. det är nog som du skriver...helt färdig blir man ju aldrig...ja kan int påstå att jag är helt färdig o ja har ju bott här några år, men nu tro ja iofs int att d tar så lång tid för er.

    ps. ja har lärt mej ju fulare o stökigare d ä utanför, desto snyggare ser d ut innanför;)...

    Kram J.

    SvaraRadera
  2. nej. helt färdig blir man aldrig! finns alltid saker men suktar efter och grejer man vill ändra. men det är väl lite det som är roligt oxå..? kram kram och välkommen hem! :)

    SvaraRadera
  3. Du har iaf fått upp tavlor! Vi har bott här i ett halvår och ännu inte fått upp dem. Antar att vi behöver tid på oss att gå barfota och känna in =)

    SvaraRadera