fredag 18 september 2009

ÄNTLIGEN HELG!!

...som jag har längtat, denna vecka har varit lite för seg och lång, så fredagseftermiddagen kom inte en timme för tidigt.

Jag tänkte ägna hela helgen åt två av mina favoritintressen, sång och stickning. Så jag ser fram emot mina två lediga dagar. Men ikväll ska jag först till Domkyrkan på mässa o sen blir det fredagsmys med film o godis med min man.

Detta projekt tänkte jag hinna med att avsluta, ett par sockar som jag började göra till min systers födelsedag, men jag har ångrat mig och tänker behålla dem själv.







...sen ska jag påbörja lite kortare och längre projekt i helgen, mer om det i nästa inlägg

Ha en myshelg och njut av ledigheten och det fantastiska höstvädret!

3 kommentarer:

  1. Förstår att du vill behålla sockarna själv!Blir också sugen på att sticka sockar!

    SvaraRadera
  2. Du gör helt rätt i att behålla sockarna själv!! De är jättefina! Du kan ju alltid sticka ett par till...
    Kul att du tittade in på min blogg! Boken är köpt på bokus.com.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Självklart får du göra en likadan! Mönstret är enkelt, trekantssjal med ökning i varje kant och fyrklövermönster som jag tagit från boken Stickamera! Jag kan visa o kopiera mönstret tills nästa gång vi ses, men du får nog påminna mig innan :-) Det får bli snart förresten!
    Nu ska jag sticka lite tror jag!

    SvaraRadera