tisdag 25 januari 2011

Blandat


Mina fina amaryllisar som jag köpte i början på oktober lever fortfarande... har nog aldrig varit så duktig med blommor, eller så trivs de i de lite svalare fönstren. Mina orkidéer gjorde inte det i alla fall, de hade massor knoppar, men i december så förfrös de stackarna.


Martin har fått en halsduk som tyvärr killar och sticks men det matchar hans kit.
Jag ska aldrig mer sticka halsdukar i ribbstickning, förmodligen inte i slätstickning eller rätstickning heller. Årets tråkigaste stickning, och då är vi bara inne i januari!

Sockar till mig som har kommit väl till pass denna vinter i vår lite kalla lägenhet.
Garanterat förra årets mysigaste stickning.

2 kommentarer:

  1. Helena i Ljungsbro25 januari 2011 kl. 09:12

    Jag ska nog också göra ett par sockor!

    SvaraRadera
  2. hihi, stickar en halsduk till E nu. så enkelt och okompliserat.. ;) dock en smula långsamt.. :/
    kram, ninna

    SvaraRadera